Terry Doyle, egy több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkező technológiai befektető, betekintést nyújt abba, hogy a befektetési trendek követése olykor éppen a lényeges lehetőségekről tereli el a figyelmet. Felveti azt a kérdést, hogy mikor érdemes belépni egy piacra: akkor, amikor mindenki be akar szállni, vagy inkább akkor, amikor mások még óvatosak.
A befektető kitér arra is, hogy a kezdők friss nézőpontja sokszor segíthet áttöréseket elérni, míg a rutinos szereplőknél a korábbi tapasztalatok gyakran indokolatlan előítéleteket szülnek. Ez különösen jól megfigyelhető azoknál az innovatív vállalatoknál, ahol a megszokott gondolkodási sémák helyett új megközelítések vezetnek eredményre.
Szó esik a nagy technológiai áttörések felismeréséről – példaként említve a kvantumbiztonság és a mesterséges intelligencia területeit –, ahol a korai befektetések hosszú távon hozhatnak csak eredményt. Doyle hangsúlyozza a hibák elfogadásának és javításának fontosságát, valamint azt, hogy a problémamegoldó, kitartó alapítókat érdemes támogatni, mert ők viszik előre az iparágat.
Az interjú során több érdekes megközelítés merül fel: érdemes-e inkább az egyénbe, vagy inkább a termékbe és piacba fektetni, miként lehet az innovációs ciklusokat felismerni, illetve hogyan teremthetnek az új gondolkodási módok hosszú távon versenyelőnyt.