Ebben az adásban a műsorvezetők áttekintik a legfrissebb adatokat arról, hogy a Tour de France nézettsége világszerte csökkenő tendenciát mutat. Ezt több ország példáján keresztül is bemutatják, kiemelve, mely piacokon tapasztalható a legerőteljesebb visszaesés, illetve hol tartják magukat a nézőszámok.
Az adás során elemzik a csökkenés lehetséges okait: szó esik a hazai versenyzők sikereinek hatásáról, a sportközvetítési módok változásairól, valamint arról, milyen szerepet töltenek be az új médiumok, például a közösségi média vagy a streaming szolgáltatások a sportfogyasztásban. Izgalmas kérdéseket vetnek fel, például hogy tényleg csak akkor képes egy ország közönsége tömegesen követni a versenyt, ha nemzeti hősük esélyes a győzelemre, vagy hogy a klasszikus közvetítési módok átalakulása miként hat a friss, fiatal nézők megszólítására.
A műsorban szó esik a Tour de France körüli aktuális eseményekről és világcsúcs-kísérletekről is, valamint példákon keresztül bemutatják, hogyan lehet rövid, mégis izgalmas szakaszokkal új nézőket vonzani. Testközelbe hozzák a rajongók kreativitását és a rajongói közösség élményeit is.
A további érdekességek között helyet kapnak újonnan felállított kerékpáros világrekordok, egészségügyi kutatások a testmozgás terén, valamint a Tour de France-rajongás mindennapi életre (például gyerekszobára) gyakorolt hatása is.