Az elmúlt év egyik legnagyobb csalódását jelentő játékait veszi sorra a videó, különös tekintettel arra, hogy a technikai fejlődés és a növekvő költségvetés ellenére sem feltétlenül lettek jobbak a játékok. Elgondolkodtató, hogy a hatalmas elvárások ellenére sok új megjelenés nemcsak hogy nem tudott megfelelni a játékosok reményeinek, de egyenesen visszalépést jelentett az előző évekhez képest.
Különböző műfajok – például akció, RPG, beat ’em up vagy roguelike – példáin keresztül merül fel a kérdés, vajon miért fulladhat kudarcba egy sikeres sorozat vagy kreatív ötlet. A készítők választ keresnek arra, miért válnak unalmassá vagy repetitívvé a pályák, és miért esik szét sokszor a történet, amikor a játék kezdete még izgalmasnak tűnik.
A videó kitér arra is, hogy a rajongók sokszor többet várnak el egy folytatástól, mint amit a fejlesztők nyújtani tudnak, és hogy mennyire nehéz megújulni anélkül, hogy elveszne az eredeti széria varázsa. Szóba kerülnek a kihívások, amelyekkel az indie fejlesztők és nagy stúdiók egyaránt szembesülnek, amikor ismert franchise-okat vagy alkotói elképzeléseiket próbálják továbbgondolni.
Minden játék egyedi problémákkal küzdött: legyen szó technikai hibákról, ötlettelen játékmenetről, gyenge történetről vagy éppen súlytalan újításokról. A lista végigvezet a 2025-ös év legnagyobb csalódásain, izgalmas témákat vetve fel az iparág jövőjével és a játékosok elvárásaival kapcsolatban.









