Az adás elején a műsorvezetők arról beszélgetnek, hogy a retró játékok népszerűsége újra fellángolt a fiatalabb generációk körében is, valamint hogy a Dreamcasthez fejlesztett legújabb online és felhőalapú mentési megoldások hogyan hozzák vissza a modern játékélményt a klasszikus hardverre.
A podcast egyik fő témája Kelly Sumner exkluzív interjúja, aki a Commodore UK volt ügyvezető igazgatója, és betekintést ad a Commodore történetének kulisszatitkaiba. Szóba kerül, hogy mely tényezők vezettek a legendás vállalat bukásához, miközben a vállalat termékei (például a VIC-20, Commodore 64, Amiga 500, CDTV) meghatározták a ’80-as és ’90-es évek videojáték-piacát.
A beszélgetésben Sumner elmeséli, hogyan kezdett a Commodore-nál, milyen volt az Amiga 1000 első találkozása, és milyen kihívásokkal kellett megküzdenie a cég menedzsmentjében. Felmerülnek kérdések arról, mennyire tudott reagálni a Commodore a japán konzolgyártók (Sega, Nintendo) térnyerésére, valamint hogyan befolyásolta a vállalat sorsát az amerikai és európai menedzsment közötti stratégiai ellentét.
A műsorban szó esik arról is, miként igyekezett a Commodore új- és áttervezett termékekkel, illetve marketingcsomagokkal meghosszabbítani zászlóshajó gépeinek élettartamát. A beszélgetés egyedi történeteket és anekdotákat is tartalmaz például a hardverpiac kihívásairól, a 600-as Amiga bevezetésének nehézségeiről, a belső hatalmi harcokról és vezetői döntésekről, de konkrét végkövetkeztetések és megoldások nélkül vezeti fel a témákat.