A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 19 perc

Michael Rider debütálása a Celine-nél: új korszak kezdete Párizsban

Párizsban mutatkozott be Michael Rider első Celine-kollekciója, ahol világsztárok és szakmabeliek együtt várták, hogyan alakítja át a márka történetét az új kreatív igazgató.

Párizs szívében gyűlt össze a divatvilág elitje, hogy részt vegyen Michael Rider első Celine-bemutatóján. A helyszín, a Rue Vivienne 16. szám alatt található Céline Hôtel Particulier, exkluzív atmoszférát biztosít ahhoz, hogy a meghívottak, köztük világsztárok és befolyásos divatszakértők, átéljék egy új korszak kezdetét.

A nézők között olyan hírességek bukkannak fel, mint Park Bo-Gum, Taehyung (BTS), Bae Suzy, Anna Wintour, Naomi Watts és Alanis Morissette, akik mind izgatottan várják az új kollekció megjelenését. A bemutató több mint pusztán ruhák felvonultatása: ünnepli a márka múltját, miközben sejteti a folytatódó megújulást, valamint izgalmas kérdéseket is felvet arról, hogyan tud egy nagy luxusmárka a tradíciót és az innovációt egyensúlyban tartani.

Az esemény során kiemelt figyelmet kapnak az egyedi részletek: a kézműves sálak, jellegzetes Celine-motívumok, ikonikus modellek, valamint az, hogy a kollekció miként reflektál egykori tervezők – például Phoebe Philo vagy Hedi Slimane – munkáira. A divatbemutatón megjelent ruhadarabok, színek és anyaghasználatok, valamint a közönség és a helyszín múltbeli történetei is mind az identitáskeresés és változás dilemmáját vetik fel.

Az esemény során szó esik arról is, mennyire nehéz dolog egy új kreatív igazgató számára egy történelmi márka örökségét áthangolni, illetve hogyan reagál minderre a divatközönség. Vajon sikerül megtalálni az egyensúlyt az elvárások és az újdonság között?