Az egyik sikeres amerikai üzletember, Jim Cramer reflektál arra a történetre, hogyan költözött Bert Mueller az Egyesült Államokból Indiába, és épített fel egy 23 millió dolláros burrito-üzletet. A beszélgetés a vállalkozás indításának kihívásaival kezdődik: Bert friss szemmel fedezi fel India kiszámíthatatlan mindennapjait és a helyi üzleti környezet sajátosságait.
Felmerülnek azok a döntések, amelyek meghatározzák egy új típusú étterem – ezúttal egy mexikói ihletésű gyorsétteremlánc – indítását egy egészen más kultúrában. A szállítók keresése, az alapanyagok minőségének igazítása és az autentikus ízvilág kialakításának nehézségei mind izgalmas kérdéseket vetnek fel. Bert története kitér arra is, hogy a kezdeti pénzügyi meglátások, valamint a barátok és a család támogatása milyen szerepet játszott a vállalkozásban.
A történet során előkerül az üzleti skálázhatóság, a profitabilitás és a munkaerőpiaci különbségek kezelése is, valamint a kulturális alkalmazkodás jelentősége. Jim Cramer saját tapasztalataival vetíti össze a hallottakat, illetve végiggondolja, hol lehetett volna máshogy vagy jobban dönteni, mire érdemes odafigyelnie annak, aki hasonló lépésen gondolkozik.
A néző betekintést kaphat abba, hogyan válhat egy életre szóló élménnyé és komoly üzleti sikerré a kulturális nyitottság, a bátorság, illetve a folyamatos tanulás. A videó többek között arra ösztönöz, hogy ismeretlen terepen se féljünk nagyot álmodni, miközben megőrizzük hitelességünket.