A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 139 perc

Metroid Prime 4 viták és a Zelda-film első képei az új podcast epizódban

Ebben az epizódban a Metroid Prime 4 várható újdonságai, a The Game Awards díjainak jelöltjei és a Zelda-film első hivatalos képei kerülnek a középpontba, de szóba kerül a Steam Machine, a digitális játékmegőrzés, valamint az is, hogyan látják a Nintendo-franchise-ok jövőjét a házigazdák.

A Punching Up 90. adása főként a közelgő Metroid Prime 4 – Beyond friss hírei és a vele kapcsolatos rajongói aggodalmak köré épül. A műsor elején a házigazdák, Brad, Micah és Jean személyes élményekkel, a közösség támogatásával és saját játékélményeikkel hangolódnak az adásra.

Az epizód egyik központi témája a The Game Awards idei nevezettjeinek átbeszélése: a műsorvezetők kategóriánként reflektálnak a díjakra, kitérnek a vitatott jelölésekre, például az indie és a debütáló indie kategóriák visszásságaira, a blockbuster játékok dominanciájára, illetve az olyan alkotásokra is, amelyek valójában nem is „indie”-k.

A podcast során részletesen megvitatják a Metroid Prime 4 körüli vitákat is, különös tekintettel arra a karakterre (Miles McKenzie), akit a rajongók Marvel-szerű túlbeszéltsége miatt kritizálnak. Felmerül a kérdés, vajon elveszítheti-e identitását a Metroid, ha narratívabb, mainstream közönségnek is szánt elemek kerülnek a játékba. A beszélgetés rávilágít arra is, hogy a sorozat miért nem tud elérni akkora közönséget, mint a többi Nintendo-franchise, holott zsánerteremtő jelentőségű.

Kitérnek olyan aktuális témákra is, mint a Nintendo eShop és a digitális játékmegőrzés, a Steam Machine és az új hardverek várható piaci hatása, valamint a Zelda-film első képei és az adaptációk kihívásai. A hallgatók kérdéseire válaszolva szó esik kedvenc sütikről, a Cracker Barrel étterem ajánlásairól, valamint arról, miként őrzik meg a klasszikus Nintendo-élményeket a jövő konzoljain.

A társalgás végig személyes hangvételű, reflektál az ipar visszásságaira, közben bátorítja a betegséggel küzdő Jean-t, és fontos kérdéseket feszeget a videojáték-kultúra jövőjéről.