A Nintendo újraalkotja egyik legismertebb franchise-át, a Metroid Prime-ot. A videó betekintést nyújt abba, hogyan idézi fel a Metroid Prime 4: Beyond a klasszikus első rész hangulatát és játékmenetét, miközben megőrzi a sorozat ikonikus elemeit. A szerző saját élményeit osztja meg az első 90 perc játék kapcsán, külön kiemelve a kezdő űrállomás infiltrációját, az idegen bolygó felfedezését és az elveszett képességek újbóli megszerzésének menetét.
Feltűnő, hogy a fejlesztők mennyire ragaszkodnak a régi játékdizájnhoz: a lock-on célzás, a karakterre szabott tempó, a szkennelés, valamint a lineáris pályák visszatérnek, és mindezek nosztalgikus, de a mai mezőnyben különleges élményt nyújtanak. Felmerül azonban a kérdés, mennyire lesz összhangban ez az ismerős megközelítés a modern játékosok elvárásaival, és tud-e a játék valami újat mutatni a több mint húsz éves alapokhoz képest?
A puzzle-feladatok újdonságként jelentkeznek a telekinetikus és pszichikus képességek, amelyek révén már a játék elején kreatívabb problémamegoldásra lesz szükség. A videóban szó esik arról is, hogyan változtat a társ karakter, Miles McKenzie a megszokott magányos, elmélyült Metroid hangulaton, és milyen kérdéseket vet fel, hogy ez a beszédes segítő mennyire illeszkedik az eredeti atmoszférához.
Külön figyelmet kap a játék új mechanikája, a sivatagos nyílt területen való motorozás, amely potenciálisan új irányt adhat a sorozatnak. A nézők megtudhatják, mire számíthatnak a játékmenet, látvány és kihívások terén, miközben nyitott marad a kérdés: képes lesz-e a Metroid Prime 4 egyensúlyt találni a nosztalgia és az innováció között?










