A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 15 perc

Metroid Prime 4: Játékmenet, grafikai újítások és titokzatos világok bemutatója

A Metroid Prime 4 korai játékmenetébe és grafikai újításaiba nyerhetünk betekintést, új karakterekkel, mechanikákkal és látványos helyszínekkel.

A videóban Alex, a Nintendo Life csatornától, bemutatja a Metroid Prime 4 játék nyitó szakaszainak játékmenetét és a látványbeli fejlesztéseit. A Fury Green nevű helyszín részletes vizuális világát, új szkennelhető élőlényeket és speciális játékmechanikákat is megfigyelhetünk, mint például a szkennelés és a pszichikus vezérlés összekapcsolását.

Összehasonlításra kerül a játék két grafikai módja: a 60 FPS-es minőségi mód és a 120 FPS-es teljesítménymód, melyeknél főként a felbontásbeli különbségek figyelhetők meg. Az új mechanikák között szerepel a pszichikus kesztyű, amivel tárgyakat irányíthatunk, különféle fegyverek és képességek megszerzése, valamint a morph ball használata is.

Mindezek mellett feltűnik egy új karakter, McKenzie, akinek szerepe és karaktere vegyes érzelmeket vált ki a bemutatóból. A videó kiemeli még az ismeretlen bolygót, a különös architektúrát és az idegen lényeket, akiknek kultúrája és jelentősége egyelőre rejtélyes marad.

A játékrészletekben több puzzle, főellenség-harc és mini-játék is látható, miközben a néző különféle kérdéseken gondolkodhat: Mit rejt a bolygó múltja? Milyen céllal vezették be az új képességeket? Kik azok a Lemons nevű lények, és milyen feladat vár még a játékosra a későbbiekben?