A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 6 perc

Metroid Prime 4 fejlesztése és újdonságai a Nintendo Switch 2-re

A Metroid Prime 4 fejlesztése, új játékmeneti lehetőségei, ikonikus és új karakterei, valamint a Nintendo Switch 2-re szabott újdonságai izgalmas kérdéseket vetnek fel.

A Metroid Prime 4 több mint nyolcéves fejlesztési története izgalmas fordulatokat rejt: eredetileg nem a Retro Studios, hanem több Bandai Namco csapat dolgozott rajta, majd 2019-ben teljesen újrakezdték a projektet, immár az eredeti fejlesztőgárdával.

A játék cselekménye a Metroid széria idővonalán különleges helyet foglal el: a NES-es első rész után, de a későbbi epizódok előtt játszódik. Az emberiség és különféle idegen fajok által alkotott Galaktikus Szövetség alapjait mutatja be, amely épp egy kutatóállomást ért támadással néz szembe.

Központi szerepben Samus, a legendás fejvadász áll, akit most egy új, titokzatos bolygóra sodor az események forgataga. Munkáját újonnan felfedezett pszichikus képességek, átalakítható fegyverei és a vadonatúj Viola motorkerékpár segíti. Fejlesztették a játékmenetet: vadonatúj technológiákat használhatsz, és bővített környezeti feltérképezési lehetőségeket is kínálnak.

Az ellenségek és segítőtársak sora is színesedik: a főbb karakterek között feltűnik Sylux, a Galaktikus Szövetséggel ellenséges fejvadász, akivel már a DS-es Metroid Prime Hunters játékban találkozhattunk. Az új környezetek, a Soul Valley sivatag és a bolygó különféle zónái számos felfedezésre csábítanak.

Külön figyelmet kapnak a Nintendo Switch 2-exkluzív újítások: választható magasabb felbontás és fps, illetve egérszerű, precíz irányítás a Joy-Con csatlakoztatásával. Az elérhető amiibo figurák gyűjtőknek és rajongóknak is tartogatnak meglepetéseket, további bónusz tartalmakkal.