A Metal Gear Solid Delta: Snake Eater újrakiadása hűségesen követi az eredeti játékot, ezért valószínűleg már most tudod, hogy tetszeni fog-e. A fejlesztők frissítették az irányítást és a látványvilágot, de a változtatások szinte kizárólag az eredeti alapokra épülnek, nem igazán próbálják modernné tenni a játék alapstruktúráját.
A történet az 1960-as évek Oroszországában játszódik, ahol Naked Snake-nek titkos küldetésen kell helytállnia, hogy kiszabadítson egy dezertált tudóst, szabotáljon egy nukleáris rakétabázist és elintézzen egy árulót – mindezt minimális felszereléssel. A narratíva erősen keveri a történelmi tényeket a katonai sci-fi fantasyval, szürreális és izgalmas fordulatokat sem nélkülözve.
A vizuális javítások lenyűgözőek, főleg az orosz erdők növényzete, ám a pályaszerkezet és a játékmenet szerkezete minden eddiginél jobban érzékelteti, mennyire ragaszkodik az eredetihez. Az új grafikai stílus időnként ütközik a 2004-es alapokkal, kiemelve a korosabb játékelemeket és néhány furcsa animációt.
Két irányítási mód közül választhatunk: az eredeti felülnézetest vagy a modernebb, harmadik személyű kamerát idéző változatot. Bár ezek a funkciók modernebbé teszik az irányítást, a játékmenet mélyén minden a régi marad, ami egyaránt öröm lehet régi rajongóknak és kihívás az újaknak. Felvetődik a kérdés: elég-e a vizuális frissítés egy klasszikus újbóli kiadásához, vagy több újdonságra volna szükség?