Ez a videó a Doom 2: The Master Levels pályacsomagját járja körbe, amelyet 1995-ben adtak ki a klasszikus Doom játék rajongóinak. A műsor vezetője végigkalauzol a pályacsomag legismertebb és legérdekesebb pályáin, miközben humoros megjegyzésekkel és kritikai elemzéssel teszi színesebbé a bemutatót.
Részletesen szó esik a pályatervezők hátteréről, akik közül sokan később híres játékokon dolgoztak, mint például az Unreal vagy a Daikatana. A videó foglalkozik azzal is, hogyan befolyásolta a kilencvenes évek moddingkultúrája a játékipart, illetve hogyan váltak a hobbiszintű pályakészítők elismert fejlesztővé.
Kiemelésre kerülnek a pályacsomag sajátosságai, mint például a nehéz kezdések, a különálló pályák sorrendje, illetve a fegyverek és titkos helyek elhelyezése. Továbbá szó esik a pályadizájn furcsaságairól, a mesteri, ugyanakkor néha frusztráló pályaszerkezetről és a játékmechanikai trükkökről, amelyek kihívás elé állítják a játékosokat.
A bemutató kitér arra is, hogy melyik pálya milyen élményt nyújt, hogyan viszonyulnak egymáshoz a különböző dizájnerek térképei, és milyen visszatérő motívumok, játéktervezési döntések jelennek meg. Felvetődik a kérdés is, mitől válik egy pálya igazán emlékezetessé vagy éppen idegesítővé, és mi motiválhatta a készítőket a nehezebb, bonyolultabb szerkezetek kialakítására.
Néhány kulcsfontosságú kérdés is elhangzik: miért váltak ezek a pályák kultikussá, milyen hatásuk volt a későbbi játékokra, és mennyire állják meg a helyüket ma, a modern portok és rajongói módosítások tükrében?