Ebben az előzetes betekintésben egy új, izgalmas taktikai szerepjátékot ismerhetünk meg, amelyet a Battle Brothers fejlesztői hoznak el Menace címen. A főszerepben egy elit csapathoz csatlakozunk, akik egy törvényen kívüli csillagrendszer pacifikálására kaptak feladatot, miközben elveszítik kapcsolatukat a külvilággal.
A játékmenet hangsúlyos része a csapatmenedzsment, illetve az, hogy a különböző bevetéseket gondosan tervezzük meg, mivel a csapattagok végleg elveszhetnek a harc során. Érdekes kérdés, mennyire lesz hangsúlyos az egyes katonák egyedisége a végső játékban, és hogyan befolyásolja a veszteség a hadjárat sikerét.
A demó elsősorban a harcrendszerre fókuszál: egyesítve a procedurális pályagenerálást és kézzel készített elemeket, különböző felszereléseket, járműveket és taktikai lehetőségeket próbálhatunk ki. Kifejezetten izgalmas, hogy a térképek mérete, a morálsávok, valamint a felszerelési opciók mind-mind új stratégiai mélységeket hoznak. A játék ígérete szerint a végleges változatban további tartalmak, például mechek és bonyolultabb bázismenedzsment várnak majd ránk.
Felmerül a kérdés: mennyire lesz kegyetlen a játék, elnéző vagy könyörtelen a hibákkal szemben? Vajon egy-egy kudarc végzetes lehet, vagy van mód helyrehozni a dolgokat, és hogyan fog ez hatni a játékos élményére? Ezekre a válaszokra még várni kell a teljes megjelenésig.