Két tapasztalt játékos, Max és Richard Lee, részletekbe menően elemzik a Marvel Tokon új harcrendszerét, hangsúlyozva a tag-fighter mechanika újszerűségét. Kiemelik, miként működik a karakterváltás, az asszisztok rendszere és mikor férhető hozzá több segítő karakter a csaták során.
Az elemzés során kitérnek arra is, hogyan igyekeznek a fejlesztők átláthatóbbá tenni a vizuális káoszt például háttérszín-változtatással, és miért lassabb az asszisztok sebessége a már megszokott Marvel játékokhoz képest. Felmerül a kérdés, vajon ezek a változtatások miként hatnak majd az egyensúlyra, illetve a közérthetőségre a játék intenzív pillanataiban.
Részletesen tárgyalják a különböző assziszt típusok (projektil, anti-air, speciális) játék közbeni szerepét, valamint több variációs lehetőséget, amikor ezek aktiválódnak: semleges helyzet, levegőben vagy kombók közepén. Érdekes aspektus, hogyan válhatnak a kihasználható asszisztok egyfajta ellensúlyává a játékosok lemaradásának vagy támadó fölényének.
A beszélgetés során szóba kerülnek egyedi karakter-mechanikák is, például Storm szél alapú mozgása és a hasonlóságok Rachel (BlazBlue) eszköztárával. Felmerül a kérdés, hogy ezek az ihletett elemzések miben gazdagíthatják a játékmenetet és a kombóképességet.
Terítékre kerülnek a balanszproblémák és a rendszeres semlegesítés, például faláttörés utáni pozícióvisszaállítás, melyek révén a játék visszatér a semleges helyzetbe, csökkentve a végtelen kombók és egyoldalú támadások lehetőségét. Ehhez kapcsolódóan a kombóméter és annak határai is boncolásra kerültek, megjegyezve, hogy a rendszer részletei még nem mindenhol tiszták és további tesztelést igényelnek.