Az elemzés fókuszában Marty Pellow, a Wet Wet Wet egykori frontembere áll, akinek több élő fellépését hasonlítják össze hangszalagszinten. Felvetődik a kérdés, hogy vajon az énekes minden alkalommal élőben énekel-e, vagy bizonyos részek előre rögzítettek, és csak az improvizációk hangzanak el élőben.
A videó részletesen bemutatja, hogyan lehet szoftveres eszközökkel vizsgálni az élő és a rögzített előadások apró különbségeit, beleértve a hangmagassági görbék szinte tökéletes egyezését vagy eltérését. Felmerül a kérdés, meddig képes egy előadó hangról hangra, szinte megszólalásig egyező módon újraalkotni ugyanazt a vokális teljesítményt, akár több éven átívelően is.
További izgalmas kérdésként jelenik meg, hogy az ilyen mértékű következetesség élő előadásban mennyire keltheti azt a benyomást a hallgató számára, mintha playback történne — és hogyan lehet mégis kimutatni a minimális spontaneitást, amely az élő éneklés bizonyítéka lehet. Az elemző külön kitér a háttérzenekar, a metronóm, valamint a hangtechnikai részletek hatásaira is az élő teljesítmény precizitására.








