Az 1990-es évek FPS játékhullámát járja körül ez a videó, fókuszában egy elfeledett, ám nagyon különös alkotással: a Mars 3D-vel, amelyet kínai és tajvani fejlesztők próbáltak a Doom és a Build motorok elemeinek visszafejtésével létrehozni. A korszak nagy nevei, mint az id Software vagy a 3D Realms mellett, a valódi „DOS szemét” bugyraiba is betekintést nyerünk, olyan stúdiók munkái révén, mint a Capstone.
Az alkotás részleteibe merülve, ismerősen csengő technikai és vizuális megoldások, ikonikus FPS textúrák, fegyverek és pályaelemek rejtőznek – mindezek mellett számtalan környezeti és mechanikai hibával, rendkívül furcsa kontrollerekkel és egy egészen groteszk történettel. A narrátor számos frappáns példáján keresztül emeli ki a játék „kölcsönvett” ötleteit a klasszikusokból, humorosan fűzve hozzá, milyen mértékűek és mennyire arcátlanok ezek az „átemelések”.
Az abszurditás állandó kísérője a bemutatónak: rosszul irányítható karakterek, véletlenszerűen aktiválódó bugok, sebezhetetlen ellenfelek és elképesztően szerencsétlen pályadizájn teszik kihívássá az előrejutást. Eközben a történeti elemek is különlegesek: időutazás, gépesített városok, ellenállás, szülők elleni merénylet és még egy kis Predator-utánérzés is helyet kap. Vajon mitől vált kultikus DOS-trágya egy ilyen játék, és milyen érzések fűzhetők hozzá a korszak retrogaming szubkultúráiban?