Milyen kapcsolat van a marketing, az értékesítés és a vállalat növekedése között? A beszélgetés középpontjában a vágykeltés szerepe áll: hogyan képes egy márka olyan vonzerőt teremteni, amely kiemelkedik a tömegből, és erős érzelmi kötődést alakít ki a fogyasztókban?
A digitalizáció és a közösségi médiaplatformok folyamatos fejlődése új kihívások elé állítja a márkaépítőket. Vajon hogyan lehet hatékonyan mérni a deszirabilitást, ha a fogyasztói döntések egy része – akár egy felvillanó közösségi tartalom hatására – születik meg? A tartalom és a kreativitás mellett milyen szerephez jutnak a helyi alkotók és influenszerek abban, hogy egy üzenet valóban elérje az embereket?
Az automatizáció és a mesterséges intelligencia korában új dimenzió jelenik meg: nemcsak az emberek szívét és elméjét kell megnyerni, hanem a gépek algoritmusait is. Felmerül a kérdés, hogy a jövőben miképpen lehet fenntartani az emberi érzelmekre épülő márkaazonosságot olyan világban, ahol a döntéseket egyre inkább gépek hozzák meg vagy befolyásolják?