A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 5 perc

Mark Wahlberg előretörése a streaming világában: a közönség kedvence a platformokon

Mark Wahlberg példája jól mutatja, hogyan válhat egy filmsztár a streaming szolgáltatók keresett arcává – és hogy az új hollywoodi modellben a mozi helyett már a platformok döntik el, ki lehet igazán sikeres napjainkban.

Mark Wahlberg napjainkban az egyik legnépszerűbb színész a streaming szolgáltatások kínálatában, szereplése pedig döntő befolyással van a nézettségre. A hollywoodi sztárok közül sokan alkalmazkodtak az új, mozikon túli modellhez, Wahlberg viszont különösen nagy sikerrel jelent meg több platformon is az elmúlt évek során.

Az Amazon egyik sikertelen projektje után a casting során éppen rá esett a választás, ami egy trend része: a közönségvonzó, sokoldalú hírességek egyre keresettebbek a streaming világában. Nemcsak Mark Wahlberg, de olyan nagyágyúk is, mint Jennifer Lopez vagy Jake Gyllenhaal kapnak kiemelkedő gázsit a streaming exkluzív tartalmakért, amivel gyakran meghaladják a hagyományos mozis szerepek hozamát.

Érdekesség, hogy miközben a mozikban inkább másokat választanak főszerepre, a streamingben éppen a név, az ismerős arc a garancia a kiemelkedő nézettségre. Kiderül, hogy Mark Wahlberg filmjei több százmillió órányi nézettséget generálnak a különböző szolgáltatóknál, rendszeresen felbukkanva a toplistákon. Ugyanakkor a filmsztárok új stratégiájának háttere és pénzügyi vonzatai, személyes márkaépítésük, illetve a nézők döntési mechanizmusai további érdekes kérdéseket vetnek fel.

Vajon mennyire változtatja meg tartósan ez a tendencia a mozi- és streaming piacot? Mit jelent a közönség számára a platformok közti választás, és mi lesz a jövője a közismert, ám nem feltétlenül A-listás sztároknak a streaming világában?