Ebben az adásban szó esik egy korszakalkotó N64-játék PlayStationre való átiratáról, amely az utóbbi évek dekompilációs projektjeinek egyik legizgalmasabb eredménye. Megvizsgálják, hogyan sikerült a Super Mario 64-et a Sony 32-bites konzoljára átültetni, milyen technikai nehézségekbe ütközik a fejlesztő, és milyen tipikus hibákat produkál még a demó. A beszélgetés középpontjában a hardver közti különbségek, valamint a videojátékok világa szempontjából jelentős portolási kihívások állnak.
A műsor további részeiben szerepet kap a videojátékok archiválása és nyílt forráskódúvá válása is, amelyen keresztül egy klasszikus szöveges kalandjáték-sorozat, a Zork példáján keresztül mutatják be, milyen jelentősége van a digitális örökség megőrzésének. Egy másik érdekesség az Xbox és a Crocs együttműködése, amely során különleges, Xbox tematikájú cipők jelennek meg, bemutatva a popkultúra és a videojáték-ipar váratlan kapcsolódási pontjait.
A retró játékélmény modernizációját illusztrálja egy új mozgó Daytona Championship USA arcade gép is, amely a Sega klasszikus versenyzős szériáját hozza vissza pneumatikus mozgással. A beszélgetők személyes élményeikkel egészítik ki az információkat, érintve az egyes arcade-kabinok dizájnját és a nosztalgia szerepét is.
Végül betekintést nyerünk egy legendás multiplayer FPS, a Timesplitters közösségi fejlesztésű, ingyenesen letölthető feldolgozásába, amely a rajongók kitartását példázza. Több témában is felvetődnek olyan kérdések, mint a szerzői jogi akadályok, a retró játékok újraélesztésének társadalmi-rajongói aspektusai, illetve a modern konzolokon futó klasszikus szoftverek jelentősége.










