Manuel Stotz, a TON Strategy vállalat ügyvezető elnöke betekintést ad egy 558 millió dolláros kincstári vállalat működésébe, amely már a NASDAQ-on is jelen van. Az interjú során szó esik Stotz befektetői hátteréről, a világ különböző feltörekvő piacaira irányuló fókuszáról, és arról, hogyan vált a TON márka egyik legnagyobb támogatójává.
A beszélgetés kiemeli a Telegram és a TON blokklánc szoros kapcsolatát, valamint azt, hogy milyen versenyelőnyt jelent a natív üzenetküldő integráció és a globális hozzáférés. Érdekes kérdéseket vet fel arról, hogy mennyire kihívást jelent beszerezni a TON-t az USA-ban, illetve hogyan változhatnak ezek a korlátok a közeljövőben.
Az adás kitér a decentralizáció, skálázhatóság és a mini appok jelentőségére is, például arra, hogyan hozhatnak tömeges terjedést a blokklánc-alapú alkalmazások a mindennapi felhasználókhoz. Megvitatják a stabilcoinok, digitális eszközök, valamint a gaming és DeFi jövőjét is a TON ökoszisztémában.
Foglalkoznak azzal, hogy a pénzügyi termékek (mint a treasury cégek) hogyan hidalják át a hagyományos tőkepiacok és a kriptopiac között tátongó szakadékot, és milyen lehetőségeket, valamint kockázatokat rejtenek magukban ilyen jelentős kitettségek. A beszélgetésben felmerülnek a szuperapplikációk koncepciója, illetve a nyugati digitális környezet szabályozási és fejlesztési kihívásai is.