Milyen érzés lehet magányosnak lenni egy videójáték világában, különösen egy olyanban, mint a Super Mario Odyssey, ahol a szereplők mindig boldognak tűnnek? A videó különös figyelmet szentel azoknak az NPC-knak (nem játékos karaktereknek), akik látszólag céltalanul vagy magányosan léteznek a játék különböző helyszínein.
Részletesen megvizsgál néhány különösen elkülönülő vagy passzív karaktert New Donk City, a Lost Kingdom és a Ruined Kingdom területén. Vajon ezek a karakterek csak magányosak, vagy a játék fejlesztői szántak nekik valamilyen mélyebb, elgondolkodtató szerepet?
Felmerül a kérdés: ad-e értelmet, közösségi élményt vagy boldogságot ezeknek a karaktereknek az, ha van céljuk vagy ha többen vannak körülöttük? A videó belekóstol abba is, milyen pszichológiai és játéktervezési kérdések rejlenek egy NPC magányossága mögött.
Betekintést kapunk abba is, hogy a játék világának logikája, valamint a játékos és a fejlesztő szándékai hogyan alakítják az NPC-k magányának vagy közösségi létérzésének megítélését.