Megismerhetjük Enzo történetét, akinek kalandjai a 20. század eleji Szicíliában kezdődnek. Miután egy bányából sikeresen elmenekül, gyorsan az ébredő maffia közelében találja magát, és elindul a szervezett bűnözés útján.
Érdekes kérdésként merül fel, hogy mennyire lineáris a játék felépítése, ugyanakkor némi felfedezési lehetőséget is kínál: például fegyvereket és felszerelést vásárolhatunk különböző kereskedőktől. A játék több fejezetből áll, amelyekben változatos harci szituációkba kerülhetünk.
Külön színfoltot jelentenek a különböző késfajták, az ezekhez kapcsolódó élesség-menedzsment mechanika, illetve a játékmenetben fontos szerepet játszó cserélhető amulettek. A fejlesztési rendszer főképp a felszerelések bővítésére épül, továbbá a karakter külső megjelenése és képességei is testreszabhatók.
A játék főként lopakodásra és rejtett támadásokra épül, de akciódúsabb fegyveres összecsapásokra is van lehetőség. A fegyverek között megjelennek a korszaknak megfelelő klasszikus darabok, mint a puska, a sörétes és a pisztoly. A szerepjátékos élmény mellett a technikai részletek – például az FPS droppok és apró hibák – szintén érdekes kérdéseket vetnek fel a játékélmény szempontjából.
Milyen mélységig képes kibontani a történet a maffia világát, és mennyire sikerül a karakterek jellemét, motivációit valóban izgalmasan bemutatni? Ezek a kérdések további kíváncsiságot ébresztenek.