Az OJ’s Bad Movie Reviews aktuális epizódjában a házigazdák a Mad Heidi című svájci exploitációs akció-vígjátékot elemzik. A beszélgetés során szóba kerül a film eredete, amely crowdfunding projektként indult, és már a trailer alapján is felkeltette a figyelmüket. Az egyikük ismerőse, aki köztudottan kedveli a rossz filmeket, ajánlotta nekik, így érdeklődve várják, hogy valóban megállja-e a helyét ebben a kategóriában.
A beszélgetők kitérnek a film különböző stílusjegyeire, köztük a svájci kultúrára tett utalásokra, az akciódús és gore-ban bővelkedő jelenetekre, illetve arra, hogy a film mennyire játszik rá önmagára és a trash mozik hagyományaira. Nem hagyják szó nélkül a látványos praktikus effekteket, a szándékosan túlzásba vitt karaktereket, és azokat az elemeket, amelyek egyszerre idézik meg a black exploitation és grindhouse műfajokat, teljes tudatossággal építkezve a filmkészítés önironikus oldalára.
Különösen érdekes kérdéseket vetnek fel azzal kapcsolatban, hogy hol húzódik a határ a szándékosan rossz és a valóban gyenge filmek között, illetve hogyan hat a gyenge írás és a főszereplő alakítása a nézői élményre. A vendégek rámutatnak, hogy bár a párbeszédek és a főhősnő hitelessége sokszor hagy kívánnivalót maga után, a mellékkarakterek és a vizuális megoldások gyakran ellensúlyozzák a hiányosságokat.
A nézők betekintést nyerhetnek a Mad Heidi kulisszái mögé is, például abba, hogyan befolyásolta a crowdfunding a produkció minőségét, és mennyire szembetűnő a szerényebb költségvetés a film egyes részeiben. Az is szóba kerül, hogyan keveredik a túlzó akció, a vizuális humor és az abszurd történetvezetés a szatirikus társadalomkritikával, valamint hogy mennyiben sikerült kihasználni a trash mozitól elvárható szabadságot a műfaj sajátosságain belül.









