A Yorkshire-ben található kis stúdió, a Revolution Software, 1989-ben jött létre azzal a céllal, hogy ne csak játékokat, hanem lélegző, élő világokat alkosson. Első játékuk, a Lure of the Temptress, 1992 júniusában jelent meg Commodore Amigán, és újfajta hangulatot, lázadással, varázslattal és gyanús állatállománnyal teli környezetet kínált.
Abban az időben a point-and-click kalandjátékok főként kalózokról, galaktikus rendőrökről és szópárbajokról szóltak, de a Revolution más utat választott: komor, penészes, lüktető falvakat és saját életüket élő mellékszereplőket mutatott be a legendás Virtual Theatre motor segítségével.
A Lure of the Temptress atmoszférája különleges, finom brit humorral és teátrális, de sosem túlzó tónussal rendelkezik. Selena, a főgonosz, nem egy megszokott, karikaturisztikus figura, hanem inkább elegáns, manipulatív és zavarba ejtő alak. A főhős, Deiamot, távol áll a nagy hős archetípusától, ám éppen emiatt válik érdekes színfolttá.
A játék úttörő volt mind technikában, mind történetvezetésben, és ezzel megnyitotta az utat a Revolution későbbi sikerei előtt, mint például a Beneath a Steel Sky vagy a Broken Sword. Minden szereplő és esemény egy mozgó, organikus világban létezik, ahol az NPC-k nem mindig ott vannak, ahol éppen szükségünk lenne rájuk.