Egy régi, lepusztult furgonnal indulva két friss diplomás fiatal megmutatja, hogyan lehet nulláról felépíteni egy sikeres, országos vállalkozást az amerikai szemét- és lomtalanítás, valamint költöztetés piacán.
Az interjúk során szóba kerül, hogyan küzdöttek meg a kétségekkel, a család és barátok szkeptikus hozzáállásával, miközben kiépítették saját márkájukat egy egyszerű, mégis figyelemfelkeltő névvel. Gondolatokat osztanak meg arról, hogy miként lehet alacsony kezdőtőkével elindulni, milyen olcsó marketingötletek működtek a legjobban, és egyáltalán, hogyan lesz egy név, egy kisbusz és pár szórólap egy 300 millió dolláros vállalkozás alapja.
Különösen izgalmas témákat vetnek fel a személyes márka, a motiváció, a vezetői képességek, a csapatépítés kérdésében, valamint a vállalkozás skálázásának titkaiban. Milyen tényezők számítanak egy franchisehálózat bővítésénél, mennyire fontosak a rendszerek és az ismétlődő ügyfélélmény? Végigvezetnek azon is, milyen hibákból tanultak, illetve mikor és hogyan érdemes belevágni a franchise-építésbe vagy a szolgáltatási kör bővítésébe egy kemény piaci versenyben.
Felmerül az is, miként lehet egy „uncool”, de rendkívül hasznot termelő ágazatban valóban vonzó, karakteres márkát létrehozni, és hogyan alakul át az alapítók célja a puszta profittermelésen túl társadalmi felelősségvállalás felé.









