A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 83 perc

Logótervezés élőben: nézőkkel közösen egy új utazási márka arculatáért

Egy grafikus élőben, a nézők bevonásával tervezi meg párja új utazási márkájának logóját, miközben keresi az egyensúlyt a személyes hangulat és a letisztult design között.

Ebben az élő közvetítésben egy grafikus valós időben dolgozik egy utazási márka logóján, személyesen is kötődve a projekthez, mivel a márka tulajdonosa a párja. A folyamat során többféle névjavaslatot és logóváltozatot is kipróbálnak, különféle kézzel írt stílusú betűkkel.

A nézők aktívan részt vesznek a tervezésben, visszajelzéseket adnak, és vitatkoznak arról, hogy melyik betűtípus, szín vagy ikon (például papírrepülő) hangsúlyozza legjobban az utazás élményét és a személyes hangulatot. Felmerül, hogy a túl sok illusztráció vagy díszítőelem bonyolultabbá teszi a logót, ezért játékos egyensúlyt keresnek a letisztultság és az egyediség között.

Különleges hangsúlyt kap a kézzel készített, személyes stílus és az egyes betűk, betűkapcsolások vizuális dinamizmusa. Szóba kerülnek a különféle technikai megoldások, Illustrator eszközök, és megvitatják, mennyire számít, hogy egy betű illeszkedik-e tipográfiailag, vagy inkább az egyediség a lényeg. A közönség együtt ötletel: hogyan lehet harmonikusan illeszteni az ikonokat (mint a papírrepülő) a tipográfiához, vagy átcsúsznak-e a játékosság határain.

A kreatív vitában felmerülő kérdések: Hogyan lehet izgalmas, de mégis olvasható, univerzális logót készíteni? Mitől lesz egy utazási márka vizuálisan hangsúlyos, miközben a személyesség is megmarad? A folyamat feltárja az iterációk, visszacsatolás és csapatmunka fontosságát a desigban.