A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 18 perc

Link REIT: Hogyan lett egy hongkongi vállalat az ázsiai ingatlanpiac óriása

Milyen lépések és döntések vezettek egy szerény kezdettel induló vállalatból Ázsia meghatározó ingatlanalapjává? Az interjúban George Hongchoy mesél kihívásokról, tanulságokról és személyes tapasztalatokról is.

Egy lélegzetelállító üzleti történetet ismerhetünk meg, amely a Link REIT útját követi nyomon, egy hongkongi parkolóház tetején kialakított szerény irodától egészen Ázsia egyik legnagyobb ingatlanalapjáig.

George Hongchoy, a Link REIT vezérigazgatója mesél a cég kezdeti éveiről, a nehézségekről, a vállalati kultúra formálódásáról és a különféle pénzügyi kihívásokról. Bemutatásra kerülnek a kezdeti stratégiai döntések, például az ingatlanüzemeltetés saját kézbevétele és a munkavállalók toborzása, amelyek jelentős hatással voltak a vállalat fejlődésére.

Az interjú hangsúlyt fektet azokra a válságokra, amelyekkel a cég szembesült, többek között a globális pénzügyi krízisre, a hongkongi társadalmi feszültségekre és a COVID-19 helyzetre. Felmerül a kérdés, hogyan lehet egyszerre megfelelni a befektetők és a helyi bérlők igényeinek, miközben a közösség érdekeit is figyelembe kell venni.

Szó esik a multinacionális terjeszkedés kihívásairól is: Ausztráliában, az Egyesült Királyságban és Szingapúrban végrehajtott beruházásokról, valamint arról, milyen tanulságokat hordozott egy sikertelen piacra lépés.

A vezetői filozófia és a személyes fejlődés kérdésein túl a beszélgetés végigvezeti a nézőt azon, hogy milyen változások és dilemmák alakították a Link REIT útját, és hogy milyen emlékeket visz magával a leköszönő vezérigazgató.