A Lightspeed Commerce vezérigazgatója, Dax Dilva részletesen beszél a vállalat bevételeiről és a következő évre vonatkozó gyengébb növekedési kilátásokról. Kiemeli, hogy a makrogazdasági bizonytalanság jelentős kihívások elé állította a céget, különösen az észak-amerikai és európai piacon működő kiskereskedelmi és vendéglátóipari partnerek körében.
Az interjú során szóba kerülnek a piaci trendek, az értékesítési csapatok bővítése, valamint annak a folyamata, hogy miként próbálnak két kulcsfontosságú ágazatra, az észak-amerikai kiskereskedelemre és az EMEA vendéglátásra összpontosítani. Megvizsgálják, hogyan változik a fogyasztói magatartás a különböző jövedelmi csoportokban, és ezek hogyan befolyásolják a vásárlási döntéseket, különösen a prémium éttermek és szállodák szegmensében.
Sajátos hangsúlyt kap a makrogazdasági helyzet hatása a kis- és középvállalkozásokra, beleértve az aktuális kereskedelempolitikai változások okozta bizonytalanságot is. Felvetik továbbá a fogyasztói és befektetői bizalom kérdését, illetve az olyan technológiai eszközöket, amelyek segíthetnek a vállalkozásoknak a piaci alkalmazkodásban és a gazdasági nehézségek átvészelésében.