Egy élő közvetítés során egy fiatal építő bemutatja, hogyan alkotja meg legújabb LEGO robotját: egy automata, amely képes kirakni egy jigsaw puzzle-t. Korábban is tervezett különféle alkatrészeket, de most bemutatja, miként másolja át a már elkészült mechanizmust a gép ellentétes oldalára – fókuszban a fogaskerekek, a tengelyek és a stabilabb szerkezet kialakítása.
A stream érdekessége az interaktivitás: egy egyedileg programozott mesterséges intelligencia (AI) időnként elemzi és összegezi a chat résztvevőinek üzeneteit, különböző – például detektív, sportkommentátor, vagy éppen szarkasztikus – „személyiségekben”. A közönség befolyásolhatja, hogy az AI milyen stílusban reagál, például szuperchaten vagy a stream játékos „bingókártyáján” keresztül. Ez utóbbi különböző tipikus élőadásos helyzeteket pontoz, amelyek bekövetkezésekor „a rossz ötletek kereke” elnevezésű kihívásokat lehet aktiválni.
A nézők közösen ötletelnek, kérdeznek technikai részletekről (pl. LEGO EV3 motorok eredete, 3D nyomtatási toleranciák, Python-EV3 kapcsolat), és saját alkotásaikról is beszámolnak, miközben a szerkesztő játékosan fogadja a chat közösség visszajelzéseit. Felmerülnek technikai nehézségek – például szűk helyen elférő mechanikai megoldások keresése –, és szó esik a mesterséges intelligencia integrációjáról, személyes tapasztalatokról, valamint a közösség szerepéről az ötletelésben.
Érdekfeszítő kérdések kapnak hangsúlyt, mint például: lehet-e létező játékok (Tetris, sakk, nyomtatás) LEGO változatát automatizálni? Hogyan lehet AI-t használni streamelés közben? Milyen gépeket és eszközöket érdemes kombinálni, ha kevés a hely vagy egyedi működés szükséges? Mennyire segítheti a közösség az új ötletek születését és kivitelezését?