Ez a videó azokat a legendás arcade játékokat és azok folytatásait mutatja be, amelyek soha nem jelentek meg arcade termekben, hanem egyenesen otthoni konzolokra vagy számítógépekre készültek. A tartalom két részben, húsz kivételes példán keresztül vizsgálja, hogy a klasszikus címek – például az R-Type, a Splatterhouse vagy a Bubble Bobble – miként folytatódtak egy merőben új platformon, és milyen újdonságokat, játékmenetbeli vagy vizuális változtatásokat hoztak el az otthoni közönség számára.
Felvetődik a kérdés, hogy miért nem készültek már ezekből a sikeres játékokból is arcade-verziók, főleg annak fényében, hogy a kilencvenes évek elején az arcade piac még fénykorát élte. A videóban szó esik arról, hogy hogyan változott a játékipar fókusza, milyen piaci döntések vezettek ahhoz, hogy bizonyos folytatások kizárólag konzol-exkluzívként láttak napvilágot.
Különleges hangsúlyt kapnak azok a címek, amelyek új mechanikákkal, többjátékos lehetőséggel vagy akár teljesen eltérő vizuális stílussal jelentek meg, sőt, néhol egészen más élményt kínáltak, mint az eredeti játéktermi változat. A bemutatott játékok között akadnak platformerek, beat ’em up-ok, autóversenyek és shoot ’em up-ok is.
A néző találkozhat ismerős sorozatnevekkel – például Shinobi, OutRun vagy Ninja Warriors –, de előfordulnak olyan kevésbé ismert folytatások is, amelyek a mai napig rejtett kincsek maradtak. A videó gondolatébresztőként is szolgál: milyen útjai, lehetőségei voltak az arcade-játékok folytatásának az otthoni platformokon, és vajon mely játékokat ismeri mindenki helytelenül ‘arcade’-múlttal?