A videó a közösségi média szerepét vizsgálja a szépségtrendek, különösen a lazac spermium (polinukleotid) arckezelések elterjedésében. Az online platformok megkönnyítik a hírességek és influenszerek szépségápolási rutinjához való hozzáférést, így gyorsan terjednek az új, akár szokatlan kezelések is.
Külön hangsúlyt kapnak a közösségi médián kialakuló irreális szépségideálok és azok pszichológiai hatásai, főként a fiatalabb generációkra. Felmerül a kérdés: mi a felelőssége az orvosoknak, amikor a páciensek a filterek által torzított, elérhetetlen külsőre vágynak?
A polinukleotid kezelések technológiai hátterét is bemutatja egy laborlátogatás keretében, miközben szó esik a kezelések áráról, kockázatairól és elérhetőségéről. Kiemelik, hogy milyen gyorsan váltak ezek a beavatkozások „normálissá”, és hogy miként változnak a szépségről alkotott elképzeléseink a digitális kor hatására.
Végül a videó kitér a luxusmárkák és technológiai cégek együttműködésére is, például egy új telefontartó bemutatása kapcsán, és elgondolkodtat a fogyasztói attitűdök változásáról a márkahűség tükrében.








