Dél-Afrika végtelen, szeles tájai adják a díszletet annak a kihívásnak, amely során az új Land Rover Defender OCTA képességeit tesztelik a legkülönfélébb körülmények között. Az OCTA Edition különleges dizájnelemei és technológiái, mint a gyémánt nyolc oldala által inspirált elnevezés vagy a kiemelkedő teljesítményt nyújtó BMW eredetű 4.4 literes, dupla turbós V8-motor, az extrém autók világát hozzák közelebb a nézőhöz.
A tesztvezetés során különféle tereptípusokon – rallypályán, off-road útvonalakon és országúton – próbálják ki a járművet, miközben az OCTA változatos felszereltségéről, például a 6D aktív légrugózásról és a speciális üzemmódokról is szó esik. Érdekes kérdéseket vet fel a fejlett felfüggesztés teljesítménye, illetve hogy valóban képes-e egyszerre sportos és extrém terepezésre ez a masszív SUV.
Felmerül a kérdés, hogy mennyire számítanak a különféle gumiabroncs-opciók – a Goodyear DuraTracs vagy BF Goodrich változatok –, illetve hogyan viselkedik a Defender a homokdűnéken, meredek falakon és vízátkeléseknél. Szóba kerül a fejlett belső tér, az egyedülálló ülések és a személyre szabható futómű, amelyek új távlatokat nyitnak a luxus terepjárók világában.
A videó végén szakértő is megszólal, aki betekintést nyújt a fejlesztési és tesztelési folyamatok kulisszatitkaiba – elhangzik, miként mérték össze az OCTA teljesítményét rivális modellekkel, milyen extrém próbáknak vetették alá, illetve miért különleges a hidraulikusan összekötött felfüggesztés működése. Vajon sikerül-e megtörni az OCTA hírnevét, vagy tényleg olyan strapabíró, mint ahogyan a név ígéri?