A műsorban vicces és provokatív lakásfelújítási trükköket láthatunk: tapasztalt műsorvezetők szándékosan félreértelmezik a megrendelők igényeit, majd látványos, szándékosan elrontott szobákat készítenek. Ezekben a részekben különféle párok, barátok vagy családok vesznek részt, akik újítást várnak, de a csapat szinte teljesen a saját elképzelése szerint alakítja át az otthonukat.
A folyamat során gyakran humorral, csipkelődéssel és hamis javaslatokkal vezetik félre a résztvevőket. A néző betekintést nyerhet abba, hogyan születnek a legvadabb, néha akár giccses vagy teljesen „elmért” ötletek, miközben a csapat minden megbízásnál próbára teszi a megrendelők kommunikációs képességeit és határait is.
Külön érdekességet ad a műsornak, hogy minden részben felmerülnek az egyéni szín- és dizájnpreferenciák, életmódbeli különbségek, valamint az egyedi helyiségek (például zeneszoba, férfi barlang, mozi-nappali) sajátos felhasználási igényei. Az is kérdésként jelenik meg, hogy mennyire ismerik és kommunikálják a megbízók azt, amit tényleg szeretnének – s mi történik, ha a terveiket szó szerint, de szélsőségesen értelmezik.









