A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 31 perc

Kyle Crane visszatérése: új kaland és túlélés a Dying Light világában

Kyle Crane visszatér egy új kalandban: a játék az akció, a parkour és a túlélés egyedi keverékét kínálja izgalmas, de nem túl hosszú élménnyel.

A Dying Light: The Beast egy önállóan megjelenő játék, amely eredetileg DLC-nek indult a Dying Light 2-höz, végül azonban egy teljes történettel kínálja Kyle Crane visszatérését. Többek között kifejezetten hangsúlyos benne a nappal-éjjel ciklus, a dinamikus parkour és a karakterfejlődés, amelyek izgalmas keretet adnak a zombi-henteléshez.

A történet központjában a bosszú és a túlélés áll, hiszen Kyle Crane 13 évnyi kísérletezést követően próbál kilépni fogvatartói árnyékából. Új képességeket – például a ‘beast’ formát – fejleszthetsz ki, miközben oldalmissziók, egyedi zónák és változatos ellenfelek színesítik a játékmenetet.

Az ismertető reflektál a technikai problémákra is: néhány bug és grafikai hiba időnként megakasztja az élményt, a játéktér azonban kompakt mérete ellenére részletesen kidolgozott, sok felfedeznivalóval. A mellékküldetések ritkák, viszont jelentősek, történetük ilyenkor mélyebb betekintést ad Caster Woods világába.

Felvetődik a kérdés, hogy mennyit ér egy ilyen körülmények között született játék: a mélység, a tartalom mennyisége és a játszhatóság hosszú távon elegendő-e ahhoz, hogy kiemelkedjen elődei és a műfaj más darabjai közül?