A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 11 perc

Kurumi hercegnő kalandjai: A Ninja Princess átalakulásai és titkai

Kurumi hercegnő útja az arcade játéktermektől a különböző otthoni konzolokra és a Sega Saturnra, technikai érdekességekkel, játékmenetbeli változásokkal és meglepő részletekkel.

Az 1985-ös Sega játék, a Ninja Princess különleges világába kalauzol a videó. Egyike azon kevés alkotásoknak, ahol egy női főhős, Kurumi hercegnő száll szembe az elnyomó zsarnokkal, harcba szállva szamurájokkal, nindzsákkal és más ellenfelekkel az Edo-kori Japánban.

Izgalmas történeti érdekesség, hogy a játékos nemcsak késekkel és shurikenekkel harcolhat, de ideiglenesen láthatatlanná is válhat. A különféle pályák változatos kihívásai között szerepel például falmászás is, miközben a folyamatosan változó játékmenet újabb meglepetéseket tartogat.

A történet bejárja az eredeti arcade kiadástól kezdve a különféle hazai konzolos portokat, mint a Sega SG-1000, MSX, valamint a Sega Mark III/Master System verziókat, amelyek mindegyike jelentős változtatásokat és újdonságokat hozott a játékmenetben – sőt, még a főhős neme is megváltozik valamelyik változatban. A Sega Saturn Memorial Collection is felbukkan a beszámolóban, mint az egyik leghűségesebb port.

Külön figyelmet kapnak helyenként a technikai különbségek: például a képernyőváltásos helyszínkezelés, a vezérlés újdonságai, pályák kivágása és hozzáadása, valamint zenei elemek variálása. Az in-game visszajelzések is szóba kerülnek, mint a collision detection tipikus bosszúságai vagy rejtett bónuszpont-lehetőségek.