Ez a videó egy személyes és humoros visszatekintés a ZX Spectrum számítógép egyik kultikus játékának, a Rampage-nek a fejlesztésére. A történet kiindulópontja a szerző gyermekkori élménye, amikor még az iskolai ebédszünetekben is próbált minél több játékidőt kihasználni a ZX Spectrumon.
A nézőt a kulisszák mögé vezeti, bemutatva, hogyan indult el a Rampage ötlete az arcade-játék világában, és milyen technikai korlátok és kreatív megoldások szülték a legendás szörnyek rombolásba fulladó kalandját. Megismerhetjük az inspiráció forrásait, a készítők személyes kötődéseit és azokat a filmeket, amelyek hatással voltak a karakterekre.
A videó ezután a Spectrum-verzió sorsfordító fejlesztési folyamatába enged betekintést Bob Pap, a programozó életútján keresztül. Furcsa munkakörülmények, ösztönző kudarcok és a brit vidéki számítógépipar sajátos viszonyai keverednek szellemes anekdotákkal. Felmerül, hogyan lehetett játékot készíteni szűkös erőforrások mellett, egy kiábrándító „irodában” a taxiállomás felett, és mi motiválta a fejlesztőket, miközben az éjszakákat is a billentyűzet fölött töltötték.
Különös, néha abszurd részletek derülnek ki az „ipari” legendákról, illetve arról, hogy mennyire kalandos, sőt, olykor kaotikus volt a Spectrumos Rampage bemutatásához vezető út. Milyen megoldásokat találtak a hangok és a mesterséges intelligencia programozására, és mivel járt, ha az utolsó percben kellett befejezni egy játékot?