Ebben a spontán, improvizatív élő streamben a műsorvezető és követői közösen dolgoznak egy „Luke’s Iced Coffee” logó megalkotásán. A Figma nevű digitális design eszköz használatával a résztvevők egy közös dokumentumban alkotnak, ötleteiket skiccek és vázlatok formájában osztják meg egymással.
A beszélgetés során olyan kérdések merülnek fel, mint például a közös alkotás kihívásai: mennyire kezelhető a „kreatív káosz”, miként lehet elkerülni, hogy a közösen szerkesztett dokumentumban hibák vagy zavar keletkezzen, illetve hogyan lehetne a formátumot továbbfejleszteni verseny vagy csapat jellegű logótervezéshez.
Változatos vizuális ötletek születnek: szó esik a színezés, árnyékolás, árnyalatok egyeztetéséről, illetve a logó fő motívumairól, mint például jégkockák, italospohár, szívószál, kézírásos betűtípusok vagy karakteres díszítőelemek használata. Felmerülnek technikai tippek is a Figma és Illustrator eszközein belül, például hogyan könnyítsük meg a színpaletta kialakítását, vagy miként tehetjük egy logót egyszerre modernné és személyessé.
Az élő interakciókból izgalmas közösségi ötletelés alakul ki, ahol a nézők valós időben alakítják egymás munkáját, újabb és újabb vizuális koncepciókkal, javaslatokkal inspirálva a többieket. Felmerül a branding kibővítése, valamint a különböző perspektívák és 3D-s elemek ötvözése is.
Az adás egyik központi kérdése, hogy miképpen lehet hatékonyan és szórakoztatóan összehozni egy online alkotó közösséget, hogyan lehet struktúrát adni a kollektív kreativitásnak, és vajon mennyire segíthetik az ilyen típusú design játékok a résztvevők fejlődését.