Két lelkes játékos beszélget tapasztalatairól, miután korai hozzáféréssel játszhattak a Kirby Air Riders játékkal. Az egyikük már hónapokkal korábban, a Gamescomon próbálhatta ki, míg a másik most vette birtokba a legújabb verziót.
Érdekes részletek derülnek ki a különböző játékmódokról: az Air Ride és a City Trial módokról, ahol a résztvevők között mind offline, mind online többjátékos lehetőségek is felmerültek. Megosztják, mennyire más élmény gépi ellenfelekkel és emberekkel játszani, milyen statisztikák és járművek befolyásolják a játék sebességét, valamint hogyan alakítják a játékmenetet különféle személyes döntések.
Felmerülnek technikai témák is, például a vizuális megvalósítás, a teljesítmény és az osztott képernyős játék lehetősége. Emellett szó esik arról, hogyan hat a játékmenet tempója az élményre, és hogy a különféle járműválasztások milyen módon befolyásolják a verseny izgalmát.
Több játékelem, karakter (például Kirby, Gooey) és stratégiai kérdés kerül górcső alá, továbbá egyes, még jelenleg hibás funkciók és pályarészek is szóba kerülnek, amelyek a fejlesztés jelen állapotában váratlan élményeket tartogatnak. Végül az online játék közösségi és kompetitív aspektusai, illetve az elérhető tesztverziók is hangsúlyos témakörök, amelyek további gondolatokat és várakozásokat vetnek fel.









