A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 3 perc

Kóla és cukor: új verzió a Coca-Cola piacán és az amerikai vakteszt eredmények

Az amerikai Coca-Cola piacán új, cukros verzió jelenik meg, de vajon felismerik-e ezt a fogyasztók, és tényleg jobban szeretik-e a nádcukorral készülő kólát, mint a hagyományosat?

Az Egyesült Államokban a Coca-Cola bejelentette, hogy új termékváltozatot vezet be, amely valódi nádcukorral készül, miközben a szokásos Coca-Cola továbbra is magas fruktóztartalmú kukoricaszirupot tartalmaz. Donald Trump a közösségi médiában is megszólalt a témában, hangsúlyozva a változás jelentőségét.

Robert Kennedy Jr., az egészségügyi minisztérium vezetője, régóta szorgalmazza a kukoricaszirup használatának mellőzését az ország üdítőital-gyártásában. A beszélgetés középpontjában az ízpreferenciák és a fogyasztói vélemények állnak, valamint a vaktesztek fontossága.

Harry Enten szakértői szemmel elemzi a különféle kólákat, köztük a műanyag- és üvegpalackos, dobozos, valamint mexikói (nádcukros) változatokat. Kiderül, hogy mennyiben különbözik az amerikaiak véleménye attól, amit a vakteszt eredményei mutatnak, valamint hogy a valódi cukor iránti előny mit jelenthet a piaci trendek szempontjából.

Felmerülnek kérdések arról is, hogy mennyit számít valójában az összetevők cseréje a termékek sikerében, vagy hogy a fogyasztók érzékelik-e a különbséget a különböző édesítőszerek között. Az adás humorral és személyes tapasztalatokkal színesítve járja körbe a témát.