Két, mostanában megjelent béta állapotú játék kerül nagyító alá, amelyek a Namco klasszikus játékkínálatából származnak, és a Rolling Thunder core-hoz érkeztek: a Wonder Momo és a Hopping Mappy. Az első részben a Wonder Momót járjuk körbe: a ’80-as évek végén megjelent árkád játék hangulata és színpadiassága, valamint átültetése különféle platformokra – például PC Engine, Nintendo Switch, Wii Virtual Console, PlayStation 4 – is szóba kerül. Emellett érdekesség, hogy jóval később, 2014-ben anime adaptáció is készült ebből a játékból.
Az élmény különlegessége a szokatlan irányításon, a kihívást jelentő játékmeneten, valamint némi nosztalgián alapul. Felvetődik a kérdés, hogy mennyire idézik meg ezek a béta játékok azt a korszakot, amikor az árkád játékok a reflexekről és a megtanulható, de büntető pályákról szóltak. Az audiovizuális élmény és az a folyamat is szóba kerül, ahogyan a hibák, például hangproblémák kiszűrésre kerülnek a bétatesztelés során.
A második részben a Hopping Mappy, a régi Mappy folytatása következik. A bemutatóban szó esik a játékmenetben rejlő kihívásokról, a történelmi előzményekről, illetve arról, hogy mennyire szól a nosztalgia erejéről ez az árkád-élmény. Felmerül az is, hogy egyes régi címek mennyire tudják elnyerni a mai játékosok tetszését – különösen azokét, akik nem kötődnek nosztalgikusan ezekhez a világokhoz.
Mindeközben olyan érdekes kérdések is megjelennek, mint az árkád játékok örökségének megőrzése, a MiSTer FPGA és az Analogue Pocket, illetve a nyílt forráskódú játékmegőrzés jelentősége. Az új játékokhoz kapcsolódó tesztelési élmény és a közösségi visszacsatolás is kiemelt szerepet kap.