Az elemzés fókuszában egy kevéssé ismert, de igencsak szórakoztató árkád videojáték áll, amelyet sokan szeretnének viszontlátni modern FPGA platformokon, mint a Mr. FPGA vagy az Analog Pocket.
Érdekes módon a játékhoz nem kapcsolódik személyes nosztalgia, hiszen eredetileg nem jelent meg a szerző szülőhazájában, ennek ellenére mégis nagy élvezetet kínál. A választási lehetőségek – négy különböző karakter – és a játék mechanikái változatos élményt nyújtanak, miközben klasszikus Konami-elemeket ismerhetünk fel benne.
Téma szintjén felvetődik a kérdés, hogy az árkádjátékok miért nyújtottak annyival több élményt, mint a korabeli otthoni konzolos változatok, és hogyan viszonyul az itt bemutatott játék a hasonló műfajú címekhez, például a Sunset Ridershez.
Szó esik arról is, hogy az FPGA-s, illetve szoftveres emulációk miként változtatják meg a régi játékok elérhetőségét és minőségét; a videó készítője megosztja személyes preferenciáit is a különféle retro gaming megoldások között.