A mesterséges intelligencia forradalma előtérbe kerül az ügyfélszolgálat területén, amikor egy feltörekvő startup, a Decagon, próbára teszi magát a legnagyobb, régóta piacvezető cégekkel szemben. Felmerül a kérdés: tud-e egy néhány éves cég valóban versenyezni olyan óriásokkal, amelyek tízszer nagyobbak nála?
Jesse Jiang, a fiatal alapító, társával és csapatával merészen tekint a kihívások elé, miközben magabiztosan dolgoznak újabb és újabb ügyfélsikereken. A videóból kiderül, milyen innovatív módszereket alkalmaznak, hogyan növekedtek rekord gyorsasággal, és miként váltak rövid idő alatt piaci szereplővé olyan nagyvállalati ügyfelek, mint a Notion vagy a Rippling oldalán.
A Decagon olyan fejlett MI-modellekre építi szolgáltatását, amelyeket a legelismertebb fejlesztőcégek, például az OpenAI és az Anthropic, kínálnak. Folyamatos fejlesztésekkel igyekeznek automatizált, mégis emberközelinek érződő megoldásokkal kezelni a piac rettegett problémáit – az alkalmazottak gyors lemorzsolódását, a monoton munkát és a költségek növekedését.
Ugyanakkor a verseny hatalmas: olyan óriások, mint a Salesforce, az Intercom vagy a Zendesk, mind markáns jelenléttel bírnak az MI-alapú ügyfélszolgálati piacon. Vajon milyen stratégiákkal próbál egy kis cég áttörni a piaci akadályokat? És képes lehet-e valóban megelőzni vagy akár utolérni a nagyvállalatokat az ügyfélélmény terén?









