Az irodai tech csapatban felmerül a kérdés, vajon tényleg elkényeztetettek-e a PC-s játékosok? Központi szerepet kap Mallister, a szerkesztő, aki állítja: számára lényegtelenek a gép specifikációi, csak játszani akar, bármin, ami működik.
A csapat kihívás elé állítja: elveszik tőle a csúcskategóriás PC-jét és a PlayStation 5-jét, és egy filléres, alsó kategóriás géppel pótolják. Havi 500 dollárt is kaphat, ha végigjátssza a kihívást anélkül, hogy fejlesztene, de a pénzből bármikor javíthatja a konfigurációt, amennyiben szükségét érzi. Az egész kísérlet azt vizsgálja, mennyire számít a hardver, ha a játékélmény a tét.
Felmerülnek tipikus gamer viták a tárolókapacitás, grafikai beállítások, monitorfelbontás és játéktípusok kapcsán is. Mallister kipróbál különböző címeket — indie-ket, e-sport játékokat és AAA-kat is —, miközben az is előkerül, hogy mennyire értékeli valaki a látványt vagy inkább a játék mechanikáját. Kiderül, milyen kompromisszumokat hozna egy átlagos játékos, és tényleg szükség van-e a legújabb hardverre a jó élményhez?










