A videó Kína globális megítélésének változását vizsgálja, különös tekintettel arra, hogyan válik egyre inkább „menő”, úti céllá és technológiai központtá. A nyugati médiakép korábbi sztereotípiáitól eltérően az ország most egy friss, fiatalos arcát igyekszik mutatni a világnak, amit a közelmúltban készült közvélemény-kutatások eredményei is alátámasztanak.
Külön figyelmet kapnak a modern kínai fejlesztések: a villanyautók, a videójátékok, a mesterséges intelligencia vívmányai, valamint a nagy sebességű vasutak. Ezen túl egy népszerű YouTube-streamer két hetes kínai útja is nagy hatást gyakorolt a közönségre, különösen az olyan látványos technológiai újítások révén, mint a KFC drónos házhoz szállítása.
A beszélgetés további részében az is felmerül, hogy a kínai Kommunista Párt miként hasznosítja az ország új, pozitívabb imázsát. Elgondolkodtató, hogy vajon a „cool” Kína-márka és a kulturális, technológiai trendek mennyiben segíthetik elő Kína gazdasági és politikai törekvéseit, vagy hogy ez a változás mennyire lehet tartós.
Felmerülnek tehát olyan kérdések, mint: Elég erős-e a menőségi faktor a hosszú távú befolyás növeléséhez? Hogyan tudják ezek a trendek megformálni a jövő politikai vagy üzleti viszonyait? És ebből vajon mennyit tud kiaknázni a kínai vezetés?