A beszélgetés során a PS Audio filozófiáját és tervezési elveit vizsgálják meg, szembeállítva az úgynevezett kiemelkedő ár-érték arányú megközelítést az ultra high-end cégek „költség nem számít” stratégiájával.
Részletesen szó esik arról, mit jelent, amikor egy vállalat elsődlegesen az ügyfél számára érezhető értékre és funkcionális minőségre törekszik, szemben azokkal, akik drága anyagokat, pazar dizájnt és látványos megoldásokat alkalmaznak akár a külső, akár a belső komponensek kialakításában.
Felmerül a kérdés, mikor növeli valóban a hangminőséget egy minőségi, akár aranyozott áramköri lap, és mikor számít inkább a dizájn és a különleges külső megjelenés egy luxusterméknél. Ezek mentén azt is boncolgatják, mennyire fontos szerepet játszanak a vásárlói élményben az anyaghasználat és a cég hosszú távú értékei.
Fókuszban maradnak tehát az audiofil világban sokszor vitát generáló témák: hogyan lehet egyensúlyt találni a valódi hangzásbeli előrelépések, a minőségérzet és az ár között?










