Gail Federici története a hajápolási iparágban jelentős fordulatokat rejt magában. Az első nagy sikerét a John Frieda márkával érte el, amikor a brit fodrásszal közösen létrehozta a márkát, és 13 évnyi munka után jelentős összegért értékesítette azt.
Az üzlet eladása után Federici új kihívásokat keresett, és néhány évre eltávolodott a szépségipartól, hogy a londoni zeneiparban próbáljon szerencsét. A zeneipar azonban csak rövid kitérőt jelentett az életében, mivel egy családi inspiráció visszahúzta a szépségipar világába.
Színek és hajproblémák, akárcsak a mindennapi szépséggondok, jelentik a Color Wow márka fő fókuszát, amelyet 2013-ban alapított. A márka olyan innovatív termékekkel jelent meg, amelyek a frizztől a hajszárazságig sokféle problémát orvosolnak.
A siker kulcsa részben a hétköznapi problémák célzott megoldásaiban rejlik. Ehhez társul a kifinomult termékfejlesztés, amelyhez Federici régi segítőtársát, Dr. Joe Cincottát is visszahívta. A Color Wow termékei világsztárokhoz is eljutnak, például Jennifer Lopez is használta a márka termékeit egy világraszóló fellépésén.
Felmerül a kérdés, mi teszi a Color Wow-t ilyen versenyképessé, és hogyan tudott Federici immár másodjára is jelentős vagyont építeni egy olyan piacon, ahol egyre nagyobb a verseny. Mik azok az üzleti és fejlesztési döntések, amelyek lehetővé tették ezt a páratlan sikert?