Két eltérő teljesítményű Intel ARC GPU működését vizsgálják egy mini méretű, kis helyigényű PC-ben. Az összeállítás során az egyik, nagyobb teljesítményű kártya végzi a fő grafikai feladatokat, míg a másik, alacsonyabb kategóriájú ARC GPU került bevetésre speciális képkocka-generálási feladatokra.
A rendszerbe szerelt hardvereket, például az alaplapot, processzort és házat részletesen ismertetik, előtérbe helyezve a használt, költséghatékony komponenseket. Megemlítik, milyen módosításokat igényelt a két GPU elhelyezése a házban, továbbá kitérnek a megfelelő tápellátás megoldására is.
Bemutatják, hogyan működik együtt a két GPU a Lossless Scaling alkalmazással, amely lehetőséget ad arra, hogy a másodlagos kártya extra képkockákat generáljon. Több népszerű játékban, például a Cyberpunk 2077, Spider-Man 2, God of War Ragnarok és Forza Horizon 5 esetében is elemzik, hogyan változik a játékélmény, az FPS és a grafikai részletesség a képkocka-generációs technológia alkalmazásával.
Vizsgálják a különböző beállítások hatásait, például a képfrissítési arányt, input lagot és ghostingot, illetve azt, hogy milyen kompromisszumokat jelent a dual GPU, képkocka-generációs módszer a felhasználói élmény szempontjából. Felvetnek kérdéseket arról, hogy érdemes-e ilyen alternatív konfigurációval kísérletezni másoknak is, vagy jobb lehet egy erősebb, szimpla GPU-t választani.










