A
A

UMA hamarosan bemutatkozik

  • Angol
  • Magyar
  • 23 perc

Két anya valóra váltja álmát: a Dapper Boy útja és kihívásai

Sherice és Vicki Pashi őszintén mesélnek arról, milyen áldozatokat és kihívásokat jelent egy inkluzív divatmárka alapítása, miközben családanyaként, vállalkozónőként és egymás társaként is helyt kell állniuk.

Két édesanya, Sherice és Vicki Pashi történetét követhetjük nyomon, akik mindent kockára tettek, hogy megvalósítsák álmukat: létrehozták a Dapper Boy nevű, nemhez nem kötött, méretinkluzív ruházati márkát. A beszélgetés során betekintést nyerünk abba, milyen motivációk és személyes tapasztalatok hatására vágtak bele vállalkozásuk felépítésébe úgy, hogy nulláról indultak, mindenféle divatipari előképzettség nélkül.

A Dapper Boy elindulása, Kickstarter-es induló sikerük, majd az első évek finanszírozási nehézségei és a gyártókkal való, olykor buktatókkal teli kapcsolatépítés éppúgy szóba kerül, mint az, hogy mennyire nehéz volt vállalni a hatalmas kockázatokat. Eredeti otthonukat is eladták, hogy a vállalkozást életben tartsák, miközben nemcsak saját, hanem családjuk elvárásainak is meg kellett felelniük.

Megismerhetjük, milyen érzésekkel és dilemmákkal jár, amikor valaki személyes áldozatokat vállal egy nagyobb cél érdekében. A beszélgetés érzékenyen rávilágít arra, milyen bátor döntések szükségesek egy induló márkához, és hogy a kudarcok, pénzügyi akadályok, valamint a külső geopolitikai és piaci változások hogyan formálják a vállalkozók mindennapjait.

Szó esik arról is, hogyan tudtak építeni egy erős, lojális közösséget, hogyan tanulták meg kezelni az érzelmeket és a gyors alkalmazkodást, valamint hogy miért fontos a pozitív, „csak egy terv van” mentalitás. Külön érdekes kérdés, hogyan birkóznak meg a jelenlegi vámháborús és ellátási lánc kihívásokkal, illetve mi motiválhat valakit arra, hogy mindent kockára tegyen egy álomért – és hogyan lehet ezzel másokat is inspirálni.