Két édesanya, Sherice és Vicki Pashi történetét követhetjük nyomon, akik mindent kockára tettek, hogy megvalósítsák álmukat: létrehozták a Dapper Boy nevű, nemhez nem kötött, méretinkluzív ruházati márkát. A beszélgetés során betekintést nyerünk abba, milyen motivációk és személyes tapasztalatok hatására vágtak bele vállalkozásuk felépítésébe úgy, hogy nulláról indultak, mindenféle divatipari előképzettség nélkül.
A Dapper Boy elindulása, Kickstarter-es induló sikerük, majd az első évek finanszírozási nehézségei és a gyártókkal való, olykor buktatókkal teli kapcsolatépítés éppúgy szóba kerül, mint az, hogy mennyire nehéz volt vállalni a hatalmas kockázatokat. Eredeti otthonukat is eladták, hogy a vállalkozást életben tartsák, miközben nemcsak saját, hanem családjuk elvárásainak is meg kellett felelniük.
Megismerhetjük, milyen érzésekkel és dilemmákkal jár, amikor valaki személyes áldozatokat vállal egy nagyobb cél érdekében. A beszélgetés érzékenyen rávilágít arra, milyen bátor döntések szükségesek egy induló márkához, és hogy a kudarcok, pénzügyi akadályok, valamint a külső geopolitikai és piaci változások hogyan formálják a vállalkozók mindennapjait.
Szó esik arról is, hogyan tudtak építeni egy erős, lojális közösséget, hogyan tanulták meg kezelni az érzelmeket és a gyors alkalmazkodást, valamint hogy miért fontos a pozitív, „csak egy terv van” mentalitás. Külön érdekes kérdés, hogyan birkóznak meg a jelenlegi vámháborús és ellátási lánc kihívásokkal, illetve mi motiválhat valakit arra, hogy mindent kockára tegyen egy álomért – és hogyan lehet ezzel másokat is inspirálni.