A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 24 perc

Késői vendégek tesztje: éttermek és boltok zárás előtt

Megtudhatjuk, hogyan viszonyulnak különféle üzletek és éttermek a váratlanul késő vendégekhez, amikor már alig van néhány perc hátra a zárásig.

Ebben a videóban azt vizsgálják, hogyan viselkednek különböző helyek és alkalmazottaik, ha egy perccel vagy néhány perccel a hivatalos zárás előtt keresik fel őket. Különböző éttermek, üzletek, egy hotel és egy mozi is szerepelnek a kísérletben: vajon fogadnak-e vendéget, kiszolgálnak-e, és milyen élményeket szerezhetünk ebben a speciális időpontban?

Különösen érdekes kérdéseket vet fel a videó: például, hogy kapunk-e teljes szolgáltatást például egy Olive Gardenben, amikor már épp zárnának, eladhatnak-e mozijegyet, amikor a film már a vége felé jár, vagy vásárolhatunk-e terméket egy majdnem záró Walmartban. Felmerül az is, vajon mennyi rugalmasságot engednek meg a dolgozók, és mennyire tűrik a késő vendégeket, amikor már az összepakolás, zárás zajlik körülöttük.

Az is fókuszba kerül, hogy milyen minőségű vagy frissességű ételek érhetők el ilyenkor, például az utolsó pillanatban rendelt pizza, Starbucks ital vagy a már majdnem elpakolt Dunkin’ Donuts sütik. Megvizsgálják azt is: mennyi türelmet, kedvességet tapasztalhatunk a személyzettől, és mi a helyzet, ha valaki kifejezetten a zárási időre időzíti látogatását – találkozunk-e ellenállással vagy inkább együttműködéssel?

Külön figyelmet szentelnek annak is, hogy az egyes helyeken (pl. IKEA, hotel, Domino’s, Chick-fil-A) mennyire engedékenyek az alkalmazottak, ha valaki szeretne még bemenni vagy rendelni – illetve mikor tesznek már egyértelműen határt a kiszolgálásnak. Izgalmas, hogy mikor és hogyan ér véget a vásárlói élmény ezekben a helyzetekben.