Különböző kerékpáripari trendeket és jövőbeni fejleményeket jár körbe a videó, amely során több izgalmas kérdést is felvet. Az egyik központi téma, hogy visszatérnek-e az aerodinamikus országúti kerékpárok a profi mezőnybe, különös tekintettel az idei Tour de France-ra, ahol egyes versenyzők már minden terepen előszeretettel használták ezeket a típusokat. Felmerül a kérdés, hogy a márkák, mint például a Specialized vagy a Cannondale, visszahozzák-e ikonikus aero modelljeiket a kínálatukba.
Szintén nagy figyelmet kap a kerékszett-technológia, különösen a hookless (peremsarok nélküli) felnikkel kapcsolatos vita. Miközben olyan gyártók, mint az ENVE, Zipp, Hunt és KEX népszerűsítik ezt a megoldást – olcsóbb, könnyebb és merevebb kerekeket ígérve –, egyre több bringás fejezi ki ellenérzéseit a biztonsággal és kompatibilitással kapcsolatban. Megválaszolatlan marad, hogy a piac elmozdul-e újra a hagyományos peremes felnik irányába, vagy a hookless elterjedése visszafordíthatatlanná válik.
Egy másik kiemelkedő kérdés a váltórendszerek fejlődése: mikorra lesz elérhető a 13 sebességes országúti szett a nagyobb gyártóktól, mint a Shimano vagy a SRAM, hiszen a Campagnolo már elkészítette a maga 2×13 fokozatú rendszerét. A sebességfokozatok számának korlátait és az egyes rendszerű (1x) országúti hajtások fejlődését is részletesen érinti a videó.
Figyelemre méltó téma még a gumiköpenyek szélesedő trendje, vagyis hogy a versenybringákon is egyre gyakoribbak a 30-35 mm feletti abroncsok, illetve ezzel összefüggésben a gyártók egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a vázak újratervezésére. A kínai márkák előretörése is szóba kerül, amelyek lassan meghatározó alternatívává válhatnak a nyugat-európai és amerikai piacon.









